Friday, October 1, 2010

MISTERI TARIKH LAHIR

APAKAH TARIKH LAHIR ANDA? NAK TAHU RAHSIA DISEBALIK TARIKH LAHIR ANDA?
SEBAGAI CONTOH TARIKH LAHIR ANDA 28 DIS 1982. NAK TAHU RAHSIA DI SEBALIKNYA?

Pertama: Setelah ditolak dan dicampur, nombor anda adalah 6, 4 dan 2.

Kedua : Nombor 6 - Logam, Nombor 4 - Kayu dan Nombor 2 - Air.

Tiga : Nombor-nombor yang mewakili Eleman anda iaitu Logam, Kayu dan Air mempengaruhi kehidupan diri anda dengan rakan-rakan, klien anda, keluarga dan pekerjaan anda.

Empat:

Eleman Logam - Mempunyai minda yang sentiasa berfikiran positif, pemberi semangat dan pendorong kepada sesiapa yang mengenalinya.

Eleman Kayu - Kayu - menzahirkan fikiran positif, sangat baik, saling memberi petunjuk, peluang dalam perniagaan. Elemen kayu sesuai dgn orang yang mempunyai Eleman Tanah dan Air.

Lima - Keretor Diri.

Elemen 6 (Logam) - Penjagaan aliran kewangan yg baik, berpenampilan menawan, kritis, banyak idea, kekeluargaan, komunikasi yang berhemah.

Elemen 4 (Kayu) - Berfikiran utk berjaya, berhati lembut, pandai menilai seseorang, suka berimiginasi, kritis, spiritual, sensitif dan berpewatakan menarik dan kemas.

Elemen 2 (Air) - Suka berkomunikasi, inovatif, kejiwaan, spiritual, sentohan emosi dan penampilan sederhana.

Enam - Berkaitan dengan kerjaya yang sesuai dengan elemen tersebut.

Logam - Mempunyai kaitan dgn Bank, firma perundangan, pejabat kerajaan, pajak gadai, polis, barang kemasa, pengedar kenderaan, agen bursa saham, perkilangan dan peangangkutan darat & udara, keselamatan, sains dan penyelidikan.

Air - Perniagaan berasakan perkhidmatan, minuman, tenaga buruh, pekerjaan makanan laut, agensi insuran dan perlancongan, kedai internet, ahli falsafah, dip[lomat, penyampai berita dan tv serta pemain silap mata.

Kayu - Berkaitan dgn kertas, perusahaan perabut, pendidikan, perpustakaan, pertukangan, pakaian kebudayaan, perladangan dan perhutanan, kilang dan papan.
Eleman Air - Sama juga seperti Eleman Kayu sangat serasi.

Tujuh: Warna yang sesuai dalam kehidupan anda.

Logam - Putih, Emas perak.

Air - Biru tua dan hitam.

Kayu - Hijau.





2 comments: